Studenten snart

HEJ!
det känns lite overkligt att man tar studenten om mindre än en månad hahaha
dags med hatten på då. drog ut mina två visdomständer i torsdag.
så nu e man hög på smärtstillande och ser ut som en jävla hamster med påssjukan
hahaha jag ser ut som ett mongo med andra ord. nu stressar man iaf till
utställningen som kommer äga i slutet av maj. min skola kommer ha en
utställning där mina bilder kommer visas bland annat, ska bli super spännande
kommer meddela plats och tid osv när det närmar sig.
nu ska man spela vuxen och ta sig ned till tvättis.
.
.
Nostalgi
.
.
Ännu en Nostalgitripp
Sosso längst till vänster hahaha
.
Tider det <3
.
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0