Hejsan

Hej

Mitt Namn är Sofie Grahn och studerar som fotograf på mediagymnasiet i stockholm.
Syftet med bloggen är att lägga upp bilder som jag tagit och sådant för den roliga sakens skull,
hoppas senare att det ska leda mig någon vart i foto branchen haha.

men det vore trevligt om ni titta förbi senare när jag fixat lite med design och bilder.
för nu e den inte direkt snyggast i världen hoho.
varning på mycket flum för sån e jag!

Fotografi är typ det enda jag tar på allvar och jobb såklart.
Just nu jobbar jag som assistent åt en fotograf på måndagar och andra dagar är jag telefonförsäljare,
inte så intressant kanske men information i alla fall.

Nej nu är framkallningen klar så nu måste jag jobba

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0