Seg vecka

Hallo
Veckan har varit seg och stressig!
BLÄÄÄÄÄ
har jobbat typ hela veckan, och helgen då alla hade sovmorgon.
Satt jag ute på Ekerö trafikskolas intensiv teori kurs, måste fixa körkort efter vintern
eller helst under januari. fast det är lite väl höga tankar kanske.
.
.
Nu har jag i alla fall beställt löshår, vill prova ha långt hår.
Har aldrig riktigt haft det sen jag typ var 13 och när jag hade dreads.
men nu snackar jag om långt svart PLATT hår och inget jävla krull!!!
.
Ska börja spara pengar till min tatuering, hoppas kunna göra den efter jul.
Fett awsome.
Men pga stressen så har jag fortfarande inte hunnit dra ut och testa mina filter till
mitt orginal objektiv.
Well Well
hoppas det blir av i veckan iaf.
.
Sitter å tjockar Kinamat och pillar mig i naveln
så jag måste dra hahaha
.

.
Lite love feeling här också
.
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0