Hinner inte med

Hejsan!
det här med blogg krävs ju energi har jag märkt hahaha
försöker skriva mer ofta från och med nu, har inte praktiserat så mycket
eftersom alla projekt som min handledare ordnat blivit inställda.
så nu får jag jobba istället, just nu sitter jag och kolar på cornish rex kullar.
Vill jätte gärna ha en till kisse miss. men rasen i sig är ganska dyr vilket är synd.
men det är så värt det.
.
.
har inte hunnit prova mina filter än, har jobbat för mycket men kommer senare.
.
.
. Snodde bilden från uppfödaren haha
.
Den här tjejen är jag väldigt intresserad utav.
Hon är fett fin och jag älskar hennes struktur och färg.
Shit jag kommer sluta som katt tanten i simpson snart...
god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0