Foto koma

HELLO!
.
Har inte fotat på ett tag, legat på latbänken kan man nog säga.
Men har börjat praktiken nu som sagt och den kommer vara fram tills 14 januari, fett awsome!
min handledare heter ju då Pavel Maira och det ska bli jätte intressant och lära sig hans arbetsflöde.
I tisdags åkte vi till norrköpping och fotograferade för slitz på ett gigantiskt slott. Modellen hette
Emelie någonting, har varit med i paradise hotell tror jag, har inte följt det men men.
.
.
Slottet var helt fantastiskt, det var privat ägd och folk bodde faktisk där på riktigt haha ganska sjukt.
allting var i princip antikt och jätte vackert och där skulle vi fota naket, lite twistat men kul.
Alltid lärorikt att prova olika sorters fotograferingar och jag är inte den blyga sorten så fine with me.
blev lite arg över att jag inte tog med min egen kamera men what to do, är man assistent så
kanske man inte riktigt tänker på det i första hand ^^
.
.
och fredags så fotograferade vi en super trevlig tjej, hon skulle plåtas i trosor och bacon.
Älskade idén , väldigt lustig men kreativ. Sen har jag ju då lite svårt för själva kött grejen.
Men konst är alltid konst eller vad man nu säger haha
.
.
ska sussa nu
natti natti
Sweet dreams are made of this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0